asistent/asistentka administrativy

Účetní

Nabídka práce - MEGA-TEC, Bystřice nad Pernštejnem



Ryze česká výrobně-dodavatelská společnost hledá posilu do svého týmu na pracovní pozici účetní.

Co vás u nás čeká?
  • • Kontrola a zaúčtování faktur (přijaté, vydané, související doklady)
  • • Řešení souvisejících daňových aspektů z hlediska DPH a daně z příjmu
  • • Zpracování personální a mzdové agendy
  • • Účtování – banka, pokladna, dlouhodobý majetek, evidence drobného majetku, sklady, nedokončená výroba
  • • Zpracování dokladové inventarizace za svěřenou část účetní agendy
Jak si vás představujeme?
  • • ÚSO s maturitou/VŠ ekonomického zaměření
  • • Základní znalost personální agendy a zpracování mezd
  • • Základní orientace v problematice DPH a účetních předpisech pro podnikatelské subjekty
  • • Praxe v oboru alespoň 3 roky
  • • Znalost účetních programů ESO 9, WINFAS výhodou
  • • Dobrá znalost práce s PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • • Znalost AJ výhodou
  • • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita
Nabízíme
  • • Smysluplnou práci v přátelském a stabilním kolektivu
  • • Odpovídající finanční ohodnocení a podíl na hospodářském výsledku firmy
  • • Další benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, cafeterii Edenred, zaměstnanecký program VODAFONE, MAKRO karta, 3x free day)
  • • Možnost zkráceného úvazku
Místo výkonu práce: MEGA-TEC | Bystřice nad Pernštejnem
Termín nástupu:
Termín uzávěrky přihlášek do výběrového řízení:
Kontakt:
Informace o společnosti: www.megatec.cz