Technological companies with worldwide reach.

Vedoucí servisu

Pracujte ve skupině firem MEGA

Vedoucí servisu

Hledá se vedoucí zákaznického servisu pro servisní a poprodejní služby zákazníkům z celého světa.

Náplň práce a zodpovědnost
  • Sestavení střednědobého plánu rozvoje servisních a poprodejních služeb
  • Revize, případně vypracování nových interních procesů ve vazbě na schválený plán rozvoje
  • Zajištění záručního a pozáručního servisu dodaných zařízení
  • Spolupráce při přípravě smluv a nabídek na servisní činnost
  • Komunikace se zákazníky o požadavcích/reklamacích
  • Vedení týmu podřízených pracovníků
  • Zajištění optimálního fungování servisního týmu a celého procesu „Servis“
  • Spolupráce s ostatními odděleními divize
  • Zpracování pravidelných reportů
Požadujeme
  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření (elektro, chemie, strojní)
  • Zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
  • Aktivní znalost AJ slovem i písmem (denní využití)
  • Znalost RJ velkou výhodou
  • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
  • Znalost práce v ESO9 a CRM MS Dynamics výhodou
  • Komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
  • Schopnost vést a motivovat tým spolupracovníků
  • Silnou vůli prosadit se, vzdělávat se a uspět
  • Schopnost nalézat technická a organizační řešení požadavků zákazníků (logické a analytické myšlení)
  • Časovou flexibilitu, časté zahraniční služební cesty
Nabízíme
  • Zázemí rychle se rozvíjející ryze české společnosti s vlastními výrobky a unikátním know-how
  • Zajímavou práci v perspektivním oboru s možností dalšího profesního rozvoje, doplňování odborných dovedností
  • Příjemné pracovní prostředí, moderní vybavení
  • Příspěvek na firemní stravování, týden dovolené navíc, cafeterii Edenred, příspěvky na penzijní připojištění, odměny k pracovním a životním jubileím, služební byty.
Místo výkonu práce: MEGA | Stráž pod Ralskem
Termín nástupu:
Informace o společnosti: www.mega.cz

Máte zájem? Napište nám!